Viikonloppuna Anni kertoo Bellalle pyytäneensä Juusosta itselleen feikkipoikaystävän. "Mä aattelin et se ois sopiva."
"Miks?"
"Kun se on kans maolainen."
"Joo."
"Ja se on mun kans saman ikänen."
"Mun pitää nyt mennä."

Sunnuntaina Juuso lähettää Annille pitkän ja yksityiskohtaisen mailin, jonka pääpointti on: "Joo, okei." Alkavat mailailla ja feisbuukkailla, Anni varoittaa skitsofaijastaan.
"Skitso? Miten?"
"No se on aika tarkka, mut vaan siksi et se välittää."

Anni forwardoi mailin Mialle. Anni tekstaa Bellalle: "juuso ok" Bella: "ok", mutta sitä seuraa radiohiljaisuus. Anni informoi myös Juliusta.


Seuraava studiopäivä on tiistaina.

Annin isä tulee studiolle katsomaan, mitä siellä tapahtuu ja tapaamaan henkilökuntaa. Jussia Annin isä välttelee. Annin isä vie Turren käytävään kysyäkseen tältä jotain kysymyksiä. Isä saa kaikki tuntemaan olonsa epäkelvoiksi.

Bella kysyy soiton aikana, onko Annilla jotain toimintaa illalle. Anni väittää, että hänellä on viulutunti.

Isän lähdettyä Karoliina tulee kyselemään Annilta tämän isästä. "Miten niin?" "Se on aika komee mies."

Anni lähtee ulos kertomaan Mialle ja Bellalle, jotka alkavat nauraa. Anni on täysin hämillään, eikä tajua, miten toisia naurattaa, vaikka pitäis ällöttää.
"No onhan se hauskaa!"
"Ei oo yhtään hauskaa. YÄK! Älä. Aaa!"
Bella: "Ehkä Karoliina on sen entinen oppilas."
"Bella! Ei oo hauskaa! Tosi outoo Karolta."
"Sehän on aikuinen."
"Ääää! Se on jotain kakskyt vuot nuorempi kun mun faija."
...
Bella: "Kyl musta mun isä on aika komee."
Tytöt jäävät miettimään, että ehkä Annin isä on ikäisekseen aika komea. Ja kyllä se pitää huolta itsestään. Ja se puku sopii sille. Ehkä jos se Karo pitää oudoista.
Anni: "Mun isä on saman ikänen kun se Jarmo!"
Mia: "Ää! Bella vois olla sun isän kaa!"
Bella ei kauheesti hätäänny, mutta jää miettimään: "Niin, en mä usko oikeestaan. Sitä paitsi, jos se Karoliina on jo tavallaan..."
Anni: "Hyi vittu! Jos sä oot noin kiinnostunut jostain vanhoist äijist, niin iske se oma isäs!"

Anni karkaa vessaan oksentamaan. Bella tulee perästä. "Et kai sä nyt oikeesti usko, että mua kiinnostaa jotkut vanhat äijät? Tuu nyt pois sieltä. Se oli vaan läppää."

Anni ei tule ulos ennen kuin Turre tulee käskemään laulamaan.

Karoliina pääsee pois Bellan shitlistiltä.


Mian isä Johnny ei suuttunut tai syyllistänyt huononneesta torkkarista. Onkin kannustava. Epäilyttävää! Mia olettaa, että kyseessä on joku Jannen juoni.

Mia lintsaa nettipelinsä raidilta, koska on treffeillä Mikaelin kanssa. Mia saa DKP-miinusta. Mikael liittynyt näytelmäryhmään. Mia haluaa mukaan, mutta todetaan, ettei hän ehdi. Mikael ehdottaa, että ruvetaan käymään yhdessä tähtitornilla.

Mia kertoo Annille ihanista tähtitornitreffeistään. "Tosi kiva, että teillä menee hyvin." Ensimmäistä kertaa Anni sanoo nämä sanat vilpittömästi.


Anni viulutunnilla. Seiskalta Anni ja Bella treffeillä. Anni ihmettelee Bellan etäisyyttä. Bellalla on joku sisäinen draama.

"Vieläks se Ralli soittelee sulle?" "Joo", Bella möläyttää. Anni käskee Bellan selvittää asian. "Mitä?" "Varo albaaneita." Anni käskee Bellan soittaa.

Ralli kertoo, että yks albaani-Goran uhkaa tappaa Bellan kostoksi Rallille, joka hakkasi Goranin broidin sairaalaan. "Se haluu kostaa mulle ja vihaa venäläisiä, en mä tiedä, joku serbijuttu." "Sano sille, että jos mulle tapahtuu jotain, meidän levy-yhtiön turvamiehet tulee ja tappaa sen äidin." "Voisko ne tulla heti?" "En mä haluu vaivata niitä. Tää tyyppi kuulostaa paskanpuhujalta. Se on kuitenkin albaani." "Joo, mut Kosovon albaani. Ne ei oo kaikki." "Mä luulen, et tää on." "Voi olla. Mut halusin varottaa sua kuitenkin."

Anni tuo Bellan kotiin "tekemään läksyjä", sitten Bella on lähtevinään ja jää isältä salaa yöksi. Poistuu aamuyöllä ennen kuin isä herää.

Bella kysyy haluaako Anni lähteä hänen kanssaan Pietariin tapaamaan tämän isää.

Aina, kun Bella tapaa Jarmon, sitä pitää kompensoida valtavalla määrällä muuta toimintaa eli Annin kanssa treffailua. Anni on mustasukkainen Jarmosta.