Bella yrittää hommata feikkipoikaystäväkseen Bolsevikin. Kysyy Juliukselta tämän mielipidettä ja sen jälkeen vie Bolsevikin kahville. Bolsevikki kieltäytyy ja ihmettelee Bellan julkisuushakuisuutta.

Bella jatkaa yrittämistä: "God loves those who smile." Bella saa itselleen oman sedän, Jarmo S. Norosen. Jarmo on 48-vuotias itsetunnoton Bunkkeri Oy -mainostoimiston johtaja, juuri eronnut, Bellan ikäiset lapset, haluaa asuu Nurmijärvellä ja Helsingissä. Bella aikoo kieltäytyä puhumasta asiasta julkisuudessa, mutta suunnittelee sanovansa: "Valta kiehtoo mua."

Bella kertoo Annille "iskua" seuraavana päivänä tekstarilla. Anni: "Aika vanha...?" Bella: "Mitä välii?"

Anni kertoo Mialle ja näyttää googlaamansa kuvat. "Toi on ihan sairaan vanha. Onks Bella tosissansa löytänyt jonkun tollasen? Vähän gross! Onks se pussannu tota tai jotain?" Anni tekstaa: "Oottex pussannu?" Bella soittaa. Anni: "Mul alkaa tunti just!" Bella: "Minä sä mua oikein pidät? Mitä sä oikein kuvittelet et tää on?" Opettaja tulee.


Anni soittaa välitunnilla Juliukselle, joka on ihan kamoissa. Sovitaan, että Anni pyytää itse Leningrad Cyborgsin Juusoa feikkipoikaystäväkseen. "Onpa hyviä pähkinöitä. Joo, mä soitan Juusolle!" "Ei, ei tarvi. Mut mä voin sanoo, et sä pyysit." "Joo, okei. Tai voin mäkin pyytää." "Ja sit sä voit soittaa sille, kun sä oot selvä." "Ookoo."

Anni puhuu Mian kanssa, miten pyytää jotakuta feikkipoikaystäväkseen.

Satu saa pelata Juusoa, kun Anni menee juttelemaan tämän kanssa yhteisen filosofian tunnin jälkeen. "Hei Juuso, mitä sä teet koulun jälkeen?" "Onks tää joku treffipyyntö vai?"

Mia tulee kysymään Annilta Juusosta. "Mikä lörppö! Senkin lörppö! En mä mihinkään treffeille oo menossa." "No mut sil on vähän sellanen maine hei. Mä luulin et te ootte menos johonkin..." "No ei tietty hei! Senkin lörppösuu! Tai ehkä se on hyvä toisaalta." "On se ihan kiva kyl, vaik ei ihan yhtä söpö kun Mikael." "Mitä mä teen? Sanonks mä vaan et ruvetaanks muka-seukkaan?" Sitten alkaa tilitys Bellan feikki-Jarmosta.

Anni ja Juuso tapaavat aulassa neljältä. "Heipä hei, kaunokainen. Mihis mennään?" Mennään Tähteen, vaikka se onkin täynnä yliopistolaisia. Anni on välillä hiljaa, välillä vaikeena. Juuso pitää keskustelua yllä.

Anni: "Se mitä mun piti sanoo on et... Et tota... Et meijän tuottaja, joka on Julius, tietsä sen?"
"Joo, se teki meille jotain markkinointimatskuu."
"Nii et ku mä ja Bella ku meist on ollu semmost juttuu et me ollaan niinku lesboi, ni nyt se haluis et me hankittais niinku poikaystävät. Tai et jos me voitais mennä joskus joihinkin bileihin yhdes tai jotain. Ja sunkin imagoon varmaan sopis et olis tyttöystävä. Tai ehkä sul onkin, en mä tiedä."
...
"Eks toi oo vähän niinku periksantamista tollaselle tuotantokoneistolle?"
"Joo, mut jos lehdet kirjottaa kuitenkin, ni vois ite päättää."
"Mut jos joku Julius sanoo sulle, et sun pitää... Ni kyl meil ainaki on sananvaltaa et mitä saadaan tehdä. Jos ne haluu tuotteistaa sen mitä sä oot ja sun ihmissuhteet, ni must se on aika rajua."

Lopulta sovitaan, että Juuso saa miettiä vähän aikaa. Anni on jo peräytymässä: "Joo, okei. Julius varmaan soittaa sulle viä."
"Just. Sillä on joku pläni valmiina selvästi. Sori, mua vähän tökkii tää levy-yhtiö solmimassa näitä juttuja. Tai kyl mä nään mitä sä ajat takaa."
"Kyl mä ymmärrän..."
"Saaks kysyy, että ootteks te Bellan kaa siis vielä?"
"No en mä mikään lesbo oo."
"No siltä se on vähän näyttänytkin."
"Mut kyl me ollaan tosi hyvii ystävii."
"Mikset sä hommaa oikeet poikaystävää? Kyllähän sulla olis ottajii."
"En mä voi velvottaa sitä oleen julkisuudessa."
...
"Sä oot kauheen raadollinen."
"Näin tää vaan toimii tää bisnes."
"Se kyynistää hirveesti."
"No en mä nyt tiä, et jos sä oot konseptibändis ja saat siit elantos."
"No mikä nyt on elanto... Nää raajat on aika kalliita. Ja kuntouttaminenkin maksaa."
"Mikä sul on sit?"
"Ne on surkastunu. Hermot toimii." Juuson vanhemmat ei tienaa kauheen hyvin. Isä on opettanut musiikkia, mutsi on sairaanhoitaja. Ovat joutuneet laittamaan Juuson bändiin saadakseen rahaa tämän hoitoihin. "Mullehan se bändi on vaan työkalu, et mä pystyn hoitaan mun terveyden."

Sitten Anni menee kertomaan Mialle. "Se sano et ei se oo aatteen mukaista! Kelaa et jos soittaa tommoses bändissä, niin onks tekopyhyydelle mitään rajaa?!"
"Mä mietin kans Mikaelin kans niis bileissä, et miten ei saa sanottua mitä mieltä on niinku ikinä! Voisko Julius pakottaa sen sulle poikaystäväks?"
"No ei! Mieti miten viimeks kävi, kun pakotettiin joku mun deitiks!"
"Ai nii joo."
"Puhuuks Janne sulle vieläkään?"