Bella täyttää 18 heinäkuun lopussa.

Äiti järjestää valtavat sukujuhlat.  Kavereille ja julkkiksille ryyppäjäiset Snellman-klubin alakerrassa. Paikalla Evolutionin uusi basisti Karoliina, Julius, Chydeniuksen Late, PTJ, Bolsevikki, Nanna, Leningrad Cyborgs, KultI, Kaisla, kaikki, jotka on jotain. Ralli tai sen jengi eivät onneksi tule tällä kertaa häiriköimään.

Anni ja Bella stressaavat suhteensa näkyvyydestä. Pitää olla feikkilesboja eikä oikeita lesboja. Niinpä Annille on saatava joku kavaljeeri. Mia pyytää veljeään Jannea menemään. Samalla Janne saa vahingossa kuulla Mikaelista. "Mikä jätkä?! Pitäiskö mun lyödä sitä?" "Janne! Sä oot niin väkivaltanen!" "Et sä oo kertonut mulle, että sä seurustelet." "No kato nyt miten sä reagoit!" "En mä haluu et sä seurustelet jonkun psykopaatin kanssa."

Lopulta Janne suostuu hakemaan Annin. Heti ovella Janne tapaakin Annin isän ja saa tältä puhuttelun ja velvoitteen huolehtia Annista koko bileiden ajan. Annin isä varmistaa myös Annilta, että Janne on herrasmies.

Taksissa Janne avautuu asiasta Annille: "Siis kelaa, sun isä vaati, että mä pidän susta huolta herrasmiesmäisesti." "No niin sä varmaan pidätkin!" Janne alkaa valittaa. Anni soittaa taksista Mialle, että Janne käyttäytyy tosi rumasti. "Mä luulen, että mun isän henki on siirtynyt siihen!"

Mikael esitellään Jannelle. Janne kiusaa Mikaelia. "Onks se homo?" "Miahan on käytännös kihloissa."


Mia ja Mikael yrittävät mennä kulman taa pussailemaan ja juomaan boolia. "Miiaa!" Janne on taas kiusannut Annia. Kaatoi juoman maahan, kun ei ollut varma, onko siinä viinaa. Ei ollut.

Janne ylikompensoi, poke heittää sen ulos. "Mä soitan sun isälle." "Et soita! Mitä sä sanot? Että sä revit mun nivelet irti ja sut heitettiin ulos?" "Mun on pakko soittaa. Mä oon luvannu vahtia sua."

PTJ nähdään tanssimassa Karoliinan kanssa. Uus väliaikainen basisti Karoliina on vähän päälle 20-vuotias, kaunis ja vaalea, tuntuu olevan hyvä kaikessa. Koko muu bändi vihaa sitä.

Janne koittaa olla kommentoimatta Ohon toimittajalle Pirkko Anttilalle suhteestaan Anniin. Toimittaja ahdistelee myös Annia, joka ei suostu kommentoimaan. "Onko sulla muita pyörityksessä kuin Bella ja Janne?"

Seuraavassa Ohossa: "Mian veljellä koko bändi kierrossa." Ensin Jukai, sitten Nelli, nyt Anni.


Jukai tulee Vladin kanssa bileisiin. Menee onnittelemaan Bellaa, jolloin Natasha kaappaa Vladin pitkään venäjänkieliseen keskusteluun.

Tällä välin Jukai ja PTJ käyvät tupakalla läpi pitkään muhineen keskustelun. PTJ oli jo kesäkuussa soittanut ja sopinut tapaamisen, jonka Jukai oli sitten viime hetkellä perunut. Jukai kertoo katkaisuhoidostaan ja Vladista. PTJ on hetken hiljaa ja sanoo sitten, että hänen pitää nyt lähteä.

Jukai saa Juliukselta kokaiinia. Menee sitten tanssimaan tämän kanssa. Lattialla myös Mia ja Mikael. Mikael jaksaa tanssia hyvin ja pitkään, Mia on vähän hukassa parketilla.


Mia ja Mikael lähtee ennen puolta yötä. Bella tarjoaa hotellihuonettaan Mialle, mutta tämä kieltäytyy.

Karoliina lähtee bileistä yhdessä Laten kanssa.